Door Rommy Kempenaar op 22 december 2014

PvdA Nieuwjaars wandeling

Uitnodiging:
Na de geweldige wandeling van vorig jaar, willen we u dit jaar graag wederom uitnodigen voor de Nieuwjaarswandeling, deze keer in De Westereen.
Op zaterdag 3 januari 2015 om 13.00 uur staat de koffie en thee klaar bij Café De Hossebos. Hier verzamelen we, waarna we om 14.00 uur vertrekken voor ons jaarlijkse Nieuwjaarswandeling. Na afloop van de wandeling gaan we terug naar De Hossebos , waar de warme snert op ons staat te wachten.
Als bestuur vinden we het belangrijk dat alle leden de mogelijkheid moeten hebben de Nieuwjaarswandeling mee te lopen, derhalve geen vaste prijs. Wel willen wij de leden vragen vrijwillige bijdrage te doen voor de koffie/thee en snert.
Graag zien we u op 3 januari 2015. Wilt u – i.v.m de reservering – Rommy Kempenaar laten weten of u komt. Hij is te bereiken op: rommykempenaar85@gmail.com of 06-20635085.

– introducés zijn ook van harte welkom –

Secretariaat PvdA Dantumadiel.
Rommy Kempenaar
Tolweg 17
9271 HK De Westereen

Telefoon:06-20635085
Email: rommykempenaar85@gmail.com

Rommy Kempenaar

Ik ben woonachtig in Zwaagwesteinde en sinds 2011 lid van de PvdA. Sindsdien zit ik in de schaduwfractie en sinds maart 2012 ben ik secretaris van het bestuur geworden. Reden dat ik lid ben geworden heeft te maken met een samenleving die telkens meer lijkt te verharden “ieder voor zich en god voor ons allen”.

Meer over Rommy Kempenaar